Ocelové podlahové a regálové rošty

Ocelové rošty typizovaných i netypizovaných tvarů a rozměrů dle požadavků zákazníka.

  • nosná páska 20-60mm x 2, 3 mm
  • oko 33×16, 33×33, 33×66, 33×99, 66×66, 66×99, 99×99

Podlahové rošty mají všestranné použití jako:

  • chodníky plošin jeřábů a jeřábových drah
  • obslužné plošiny v průmyslové a energetické výstavbě
  • chodníky mostů a lávek
  • podchozí plochy u potrubních tahů a nádrží
  • zakrytí kanálů
  • zakrytí průletů
  • stupně schodů

Podlahové rošty jsou dodávány:

  • bez povrchové úpravy (surové)
  • máčené v základní barvě
  • žárově zinkované
  • dle požadavků zákazníka

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat:

Zdeněk Matyšek
mobil: +420 728 707 575
tel.: 515 334 512
e-mail: zdenekmatysek@seznam.cz

Ocelové podlahové a regálové rošty

Podlahové ocelové rošty vyráběné v návaznosti na ČSN 74 6930 a DIN 24 537 se skládají z nosných pásů (nosné pásky různých průřezů) a příčných rozpěrných prutů (ocelový pásek 8 x 13 mm). Rozpěrné pruty jsou zalisovány do výřezů v nosných pásech. Rošty mohou být lemovány ocelovým páskem, úhelníkem a nebo jsou bez lemování. U lemovaných roštů je každý nosný pás a každý rozpěrný prut k lemovacímu pásu přivařen. U nelemovaných roštů jsou kratší nosné a výplňové pruty po obvodě roštu vzájemně svařeny, aby nemohlo působením místní síly nebo nevhodným uložením dojít k rozložení roštu. Rošty jsou svařovány v ochranné atmosféře.

Lisované rošty

Odpovídající normě DIN 24537

Mřížový, slisovaný, po obvodě svařený rošt je tvořen nosnými pruty (ocelovými nosnými pásky) hladkými nebo s protiskluznou úpravou a příčnými (výplňovými) pruty. Rošty mohou být lemovány plochým páskem nebo bez lemování.

Princip konstrukce

Do nosných pásů, s připravenými konickými popř. jinak tvarovanými drážkami, jsou za vysokého tlaku zalisovány rozpěrné pruty. Pro tento výrobní proces disponuje technologie firmy tlakovými silami až 20000 kN. Vysoká tlaková síla a speciální tvarová úprava drážek v nosném pásu zaručují pevnou, proti torznímu namáhání odolnou strukturu roštu, díky které je zatížení příznivě rozděleno a je možné provedení i případných dodatečných malých výřezů na staveništi aniž by byla výrazně snížená nosnost roštu.