Ocelové rošty typizovaných i netypizovaných tvarů a rozměrů dle požadavků zákazníka.
- nosná páska 20-60mm x 2, 3 mm
- oko 33×16, 33×33, 33×66, 33×99, 66×66, 66×99, 99×99
Podlahové rošty mají všestranné použití jako:
- chodníky plošin jeřábů a jeřábových drah
- obslužné plošiny v průmyslové a energetické výstavbě
- chodníky mostů a lávek
- podchozí plochy u potrubních tahů a nádrží
- zakrytí kanálů
- zakrytí průletů
- stupně schodů
Podlahové rošty jsou dodávány:
- bez povrchové úpravy (surové)
- máčené v základní barvě
- žárově zinkované
- dle požadavků zákazníka
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat:
Zdeněk Matyšek
mobil: +420 728 707 575
tel.: 515 334 512
e-mail: zdenekmatysek@seznam.cz
Ocelové podlahové a regálové rošty
Podlahové ocelové rošty vyráběné v návaznosti na ČSN 74 6930 a DIN 24 537 se skládají z nosných pásů (nosné pásky různých průřezů) a příčných rozpěrných prutů (ocelový pásek 8 x 13 mm). Rozpěrné pruty jsou zalisovány do výřezů v nosných pásech. Rošty mohou být lemovány ocelovým páskem, úhelníkem a nebo jsou bez lemování. U lemovaných roštů je každý nosný pás a každý rozpěrný prut k lemovacímu pásu přivařen. U nelemovaných roštů jsou kratší nosné a výplňové pruty po obvodě roštu vzájemně svařeny, aby nemohlo působením místní síly nebo nevhodným uložením dojít k rozložení roštu. Rošty jsou svařovány v ochranné atmosféře.
Lisované rošty
Odpovídající normě DIN 24537
Mřížový, slisovaný, po obvodě svařený rošt je tvořen nosnými pruty (ocelovými nosnými pásky) hladkými nebo s protiskluznou úpravou a příčnými (výplňovými) pruty. Rošty mohou být lemovány plochým páskem nebo bez lemování.
Princip konstrukce
Do nosných pásů, s připravenými konickými popř. jinak tvarovanými drážkami, jsou za vysokého tlaku zalisovány rozpěrné pruty. Pro tento výrobní proces disponuje technologie firmy tlakovými silami až 20000 kN. Vysoká tlaková síla a speciální tvarová úprava drážek v nosném pásu zaručují pevnou, proti torznímu namáhání odolnou strukturu roštu, díky které je zatížení příznivě rozděleno a je možné provedení i případných dodatečných malých výřezů na staveništi aniž by byla výrazně snížená nosnost roštu.